AccessBank-da 3CX həllinin uğurla tətbiqi banka müştəri münasibətlərini yeni səviyyəyə qaldırmağa imkan verdi
Bank müştəriləri gecikmədən cavab almaq istəyir, bank nümayəndəsinin isə gözü qarşısında kifayət qədər məlumat olmasını istəyir ki, bu cavab dolğun olsun və sizi intizarda saxlamasın. Bu gün köhnəlmiş ənənəvi ATS-dən belə imkanlar gözləmək mənasızdır. CRM və ERP, eləcə də səs proqramları ilə inteqrasiyanı dəstəkləyən 3CX sisteminin tətbiqi sayəsində zəng mərkəzinin işi ilə bağlı bütün yorucu və vaxt aparan proseslər aradan qaldırılır. Operatorlar texnologiyadan istifadənin mürəkkəbliyindən daha çox məhsul və ya xidmət haqqında peşəkar məsləhətlərə diqqət yetirə bilərlər.

AccessBank 2002-ci ildən kiçik və orta biznesə xidmət göstərir və bu gün Azərbaycanda mikrokreditləşdirmə üzrə liderdir. Bankın səhmdarları Asiya İnkişaf Bankı, Avropa İnvestisiya Bankı, Beynəlxalq Maliyyə Korporasiyası və s. kimi beynəlxalq təşkilatlardır. Hazırda AccessBank müxtəlif sahələrdə, o cümlədən tikinti, nəqliyyat, kənd təsərrüfatı, səhiyyə və s. sahələrdə müştərilərə xidmət göstərir. Bankın 28 filialı var, onlardan 15-i Bakıda, 13-ü isə respublikanın regionlarında xidmət göstərir.

- Bankın artım templəri telefon sisteminin təcili və düşünülmüş şəkildə yenilənməsini tələb edirdi. Köhnəlmiş hibrid həllər əsasında qurulmuş köhnə ATS artıq bank müştərilərinin sürətlə artan tələblərinə cavab vermirdi. Bankın qarşısında rahat və intuitiv idarəetmə interfeysi, hesabatlar yaratmaq, o cümlədən telefon infrastrukturunu mərkəzləşdirilmiş şəkildə idarə etmək və iş yerindən istənilən məsafədə yerləşən əməkdaşları birləşdirməyə imkan verən ucuz və funksional həll yolu tapmaq vəzifəsi durur. 3CX həlli təhlükəsizlik, çox yönlülük, versiyaların davamlılığı, "sıfır" idarəetmə prinsipi (Zero Admin), həmçinin qiymət də daxil olmaqla bir sıra meyarlara görə rəqibləri yan keçərək bank administrasiyasının istəklərini təmin edə bildi " layihəni həyata keçirən iTech Group-un biznesin inkişafı üzrə direktoru Rövşən Əkbərov deyərək bildirdi.

Layihənin başlandığı vaxtda fəaliyyətdə olan ATS-nin dəyişdirilməsi həm də bank işçilərinin mobilliyinə imkan vermədiyi üçün zəruri idi. Onlar müəyyən bir iş yerinə bağlandılar və köhnəlmiş sistemlə naviqasiya müştəri xidmətinin səmərəli işləməsi üçün əsl problemə çevrildi. Bankın filialları təkcə Bakıda yerləşmədiyindən və müştərilərin ofisləri Azərbaycanın hər yerində olduğundan, zəng mərkəzi operatorları ənənəvi telefon sisteminə etibar etməli olublar. Bu, ənənəvi analoq telefon şəbəkələrinin istifadəsi səbəbindən çətinləşib. 3CX IP-PBX-in tətbiqi ən qısa müddətdə işçilər üçün yüksək keyfiyyətli və ucuz rabitə təmin etməyə, menecerlərin əsas fəaliyyət göstəricilərini yüksəltməyə və iş proseslərini optimallaşdırmağa imkan verdi.

- Xüsusilə 1000-dən çox işçisi olan bankdan söhbət gedəndə telefon sisteminin fasiləsiz işləməsinin vacib şərti idi. Layihənin ikinci mühüm xüsusiyyəti minimal maliyyə və vaxt xərcləri və müasir və avtomatik tənzimləmə 3CX telefonlarının seçilməsi ilə bağlı idi. Burada Almaniyanın SNOM şirkətinin aparatlarından istifadə olunub. Bu qurğular İP şəbəkələrində işləyərkən özünü mükəmməl şəkildə sübut edib və onların menyusu şirkətimizin və istehsalçının birgə səyi ilə Azərbaycan bazarında istifadə olunmaq üçün lokallaşdırılıb. Ümumilikdə biz AccessBank-da 3CX həlləri əsasında iki layihə həyata keçirmişik. Biri çağrı mərkəzinə xidmət edir, digəri isə ofis və bankın çoxsaylı filialları arasında əlaqə saxlamağa yönəlib. Layihələr bir-biri ilə sıx bağlıdır ki, bu da zərurət yarandıqda, iş yerində olmadıqda belə, zəngləri əlaqə mərkəzindən bankın mütəxəssislərinə anında ötürməyə imkan verir, qüsursuz rouminqi dəstəkləyir, - deyərək, Rövşən Əkbərov davam edir.

Ən populyar kommunikasiya kanallarını inteqrasiya etməklə yanaşı, 3CX müştərilər üçün hərtərəfli omnikanal rabitəsini və bank rəhbərləri üçün ətraflı hesabatlar və analitikləri təmin edir:

• klassik telefoniya hələ də bir çox təşkilatlar üçün əsas rabitə vasitəsi olduğundan 3CX istifadəçiləri üçün telefon, faks və səsli poçt mövcuddur;
• 3CX istifadəçiləri brauzer və mobil proqramlar vasitəsilə video konfranslar və veb-konfranslar planlaşdıra, həmçinin video zənglər edə bilərlər;
• CRM və ERP ilə inteqrasiya müştəri bazasının sinxronizasiyasını təşkil etməyə imkan verir;
• operatorlar müştərilərə operativ dəstək üçün əlavə kanallar kimi istifadə edərək, şirkətin internet səhifəsinə, eləcə də Facebook-da biznes səhifələrinə daxil olan şəxslərlə əlaqə saxlaya bilərlər;
• 3CX operatorlara vahid korporativ şirkət nömrəsi vasitəsilə SMS ilə işləməyə imkan verir.

3CX daxili müdaxilənin qarşısının alınması sistemi ilə həllini təmin edərək, təhlükəsizliyə böyük yer ayırır. Xüsusilə korporativ telefoniyanı müdaxilələrdən qorumaq üçün VOIP texnologiyasının xüsusiyyətləri nəzərə alınmaqla hazırlanmışdır. 3CX-də təhlükəsizlik onu quraşdırdığınız andan başlayır. Sistem özü SIP təhlükə mənbələrini aşkarlayır və qara siyahıya salır. 3CX həmçinin şübhəli IP ünvanlarının qlobal, dinamik şəkildə yenilənmiş siyahısını dəstəkləyir, 3CX Tunnel texnologiyasından istifadə edərək trafiki və SRTP istifadə edərək səsli rabitəni şifrələyə bilər. 3CX avtomatik olaraq SSL sertifikatlarını yaradır və saxlayır. Həll həmçinin ani dayanıqlığın vacib olduğu müştərilər üçün avtomatik əvəzetmə mexanizmini də əhatə edir.

3CX AccessBank-ın tətbiqi ilə ənənəvi rabitə xərclərinin VOIP ilə əvəzlənməsi, filiallar arasında pulsuz ünsiyyət və mobil müştərilərin tətbiqi ilə rabitə xərclərinin əhəmiyyətli dərəcədə azalmasına nail olunub. 3CX-in lisenziyalaşdırma siyasəti də çox sadədir. Bank istifadəçilərin sayına görə deyil, eyni vaxtda edilən zənglərin sayına görə ödəniş edir. Android və iOS üçün 3CX proqramlarının köməyi ilə bank işçilərinin funksionallığı və əlçatanlığı praktiki olaraq məhdud deyil - onlar mümkün qədər mobil ola bilərlər. Bundan əlavə, bu həllin tətbiqi çox tez və bankın cari proseslərini dayandırmadan baş verdi və çağrı mərkəzi işçilərinin təlimi cəmi bir neçə gün çəkdi.

- Bankın heyəti bu layihənin həyata keçirilməsində fəal iştirak etdi və onlarla işləmək çox xoş idi. İnsanlar işin keyfiyyətini yüksəltmək üçün nəyin lazım olduğunu başa düşürdülər. Müştəri ilə işləmək, problemi birgə səylərlə həll etmək üçün çalışan tərəfdaşla işləmək nadir haldır. İndi bu həll bank işçiləri tərəfindən fəal şəkildə istifadə olunur, müntəzəm funksionallıq yeniləmələri və şirkətimizdən yerli dəstək alır. Ən əsası, 3CX istənilən vaxt miqyası artırmağa hazırdır. İndi bankın işçilərinin çoxalması infrastruktura lazımsız investisiyalar olmadan da baş verə bilər. Mövcud telefon dəstini şlüzün pulsuz portuna qoşmaq və ya IP-telefon almaq kifayətdir. 3CX-də istifadəçilərin və xarici xətlərin sayı praktiki olaraq qeyri-məhduddur, - Rövşən Əkbərov deyə qeyd edir.

- Bankımızın qarşısında müştərilərə göstərilən xidmətin səviyyəsini yüksəltmək üçün telefon sisteminin operativ şəkildə müasirləşməsi vəzifəsi qoyulmuşdu. Seçilmiş həll həqiqətən əla genişlənmə qabiliyyətinə malikdir və investisiyanıza qənaət etməyə imkan verir. 3CX AccessBank işçilərinə qabaqcıl vahid kommunikasiya texnologiyaları vasitəsilə bir-biri ilə daha effektiv ünsiyyət qurmağa imkan verdi. İstifadəçilərə Windows, MacOS, Android, iOS üçün proqram klientləri və quraşdırma tələb etməyən veb-klient təqdim olunub. Qısa mesajların mübadiləsi üçün korporativ təhlükəsiz çat, eləcə də video konfrans üçün güclü platforma meydana çıxdı. 3CX-dən bir həllin köməyi ilə köhnə ATS ilə işləyərkən qarşılaşdığımız problemlərdən çıxış yolu tapıldı. Bu, həm də telekommunikasiya xərclərinin əhəmiyyətli dərəcədə azalmasına nail olmağa imkan verdi. AccessBank 3CX və iTech Group şirkəti ilə texniki problemləri həll etməklə öz işçilərinin mobilliyini və məhsuldarlığını artırmağa nail olub, - AccessBank-ın Pərakəndə Bankçılıq üzrə İcraçı Direktoru İlkin Quliyev bildirib.

Əlaqə
Telefon
+994 12 3101414
+994 51 2060960
Ünvan
Azadlıq prospekti 192E,
Bakı, Azərbaycan


Foto və video materiallar iTech Group-a məxsusdur

iTech Group 2024