IP-Telefoniya və Çağrı Mərkəzi
Bu illər ərzində biz müxtəlif şirkətlərə zəng mərkəzi həlləri təqdim etməyə davam edirik. Biz ən effektiv müasir texnologiyalardan və ən yaxşı təlim təcrübələrindən istifadə edən təşkilatlar üçün kompleks həllər hazırlayırıq. Çağrı mərkəzi həllərimiz çoxlu sayda telefon sorğularını qəbul etmək və ötürmək üçün istifadə olunur. Çağrı mərkəzi ilə yanaşı, kollektiv SMS və e-poçt emalı həyata keçirilir. Biz təşkilatınızı bir növbədə iki agentdən bir neçə növbəli yüzlərlə agentə qədər istənilən ölçüdə zəng mərkəzi həlli ilə təmin edə bilərik. Güclü funksionallıq və istifadəyə yararlılıq, optimallaşdırılmış platformada mərkəzləşdirilmiş çoxfunksiyalı imkanlarla, geniş təcrübəyə malik xüsusi texniki dəstək komandamız tərəfindən tamamlanan zəng mərkəzi sistemlərimiz şirkətinizin strateji inkişafına təkan vermək üçün performansı maksimuma çatdırmaq üçün tənzimlənir.

IP telefoniya, multimodal rabitə, daxili etibarlı hesabat və tətbiq inteqrasiyası ilə bizim zəng mərkəzi həllərimiz müəssisələrə işçilərin məhsuldarlığını artırarkən və əməliyyat xərclərinə nəzarət edərkən müştəri xidməti gözləntilərini qarşılamağa və aşmağa kömək edir. İstər çoxsaylı saytları olan böyük zəng mərkəziniz olsun, istərsə də komandanız arasında zəng mübadiləsi üçün daha səmərəli yol axtarırsınızsa, biznesinizi idarə etmək və inkişaf etdirmək üçün sizə lazım olan həllərimiz var. Hazırda biz mərkəzləşdirilmiş və avtomatlaşdırılmış cavab mexanizmlərindən istifadə etməklə telefon zəngləri, vebsaytlardan, sosial şəbəkələrdən və on-line çatlardan daxil olan müraciətlərə cavabdeh olan peşəkar zəng mərkəzlərinin yaradılması üçün həllər təklif edirik.

Bundan əlavə, biz interaktiv səsli cavab (IVR) sistemlərini təklif edirik. Bu, zəng edənlərə menyu və ya toxunma tonlu telefon klaviaturası vasitəsilə seçimlər verməklə onlarla qarşılıqlı əlaqədə olan avtomatik telefon sisteminin xüsusiyyətidir. Sonra o, ya telefon klaviaturasından istifadə etməklə, ya da səslə cavab verməklə seçilmiş zəng cavablarına əsaslanaraq tədbirlər görür. Zəng edənin cavablarına əsasən, IVR sistemi zəngi davam etdirmək üçün ya əlavə məlumat tələb edəcək, ya da əlavə yardım üçün istifadəçini agentə yönləndirəcək. Beləliklə, zəng mərkəzinin avtomatlaşdırılması təşkilatlar üçün danışıq IVR-ni öz sisteminə inteqrasiya etməklə daha əlçatan oldu və işçilərə gündəlik işlərdən daha çox mürəkkəb fəaliyyətlərə diqqət yetirməyə imkan verdi.
Müştərilərimiz
Əlaqə
Telefon
+994 12 3101414
+994 51 2060960
Ünvan
Azadlıq prospekti 192E,
Bakı, Azərbaycan


Foto və video materiallar iTech Group-a məxsusdur.
iTech Group 2021
Click to order
Total: 
Your Name
Your Phone